14 Kasım 2013

3. Haftanın Sonunda! :)

Merhaba efendim, merhaba!

Zaman su gibi akıp gidiyor. İnanılır gibi değil, haftaya doktor randevum var! :)

Azcık tırsıyorum gibi sanki, yediklerime hiç dikkat etmiyorum. Ailece etoburuz ayıptır söylemesi. Şu 3 haftalık süreçte bu beslenme düzenimde zerre değişiklik yapmadım. Kolestrolüm tavan, hissediyorum. :)

Neyse bunları geçelim.

Aktif sivilcem yok. Kusma dönemi halen daha başlamadı demek ki.
Cildim kurumaya devam ediyor. Ama sürekli nemlendirdiğim ve bol su içtiğim için kötü bir görüntü oluşturmuyor.
Derim incelmeye başladı, görüyorum. Alttan yenileri gelsin bakalım :)
Burun kanamalarım başladı. Bir de diş eti kanamaları :(
Ama ağrı sızı yok.

Geçen hafta göz doktoruna gittim. Gözümde bir rahatsızlık olmadığını, sadece ilaçtan dolayı göz kuruluğu olduğunu bildiğimden özele gitmeye gerek duymadım. Ama randevu aldığım doktorun pek iyi olmadığını duydum sonradan. Napim, o gün bütün doktorlar doluydu. :(
Her neyse, kullandığım ilacın adını söyledim doktora. Anlamayan gözlerle baktı. Göz enfeksiyonu ve mevsimsel alerji için iki damla yazdı. "Bu ilacı kullananlar suni gözyaşı kullanıyorlarmış" dedim. Mır mır bir şeyler söyledi, sonra yazarım gibisinden.
İlaçları bir haftadır kullanıyorum. Çok şükür Allahım, gözünü açabilmek ne güzelmiş! :)

Öyle işte. Aynaya bakınca daha sağlıklı bir cilt görüyorum.
Mutlu oluyorum :)

1 yorum:

  1. benmde 3.haftam şuan ilk 2 haftada iyi hissediyodum ama artık eskisi gibi geliyo bana inşallah düzelir

    YanıtlaSil