6 Kasım 2013

2. Haftanın Sonunda! :)

Sonunda vücudum ilaca tepki vermeye başladı :)

Yüzü kurudu, sivilcesi çıktı diye sevinen bir ben miyim acaba :)

Burnumun çevresinde aşırı yağlanma olurdu. Şimdi günlerce yıkamasam hiçbir yağlanma olmayacak gibi duruyor. (Tabi ki sabah akşam yıkıyorum :) )

Alnım ve burnum pul pul deri atıyor. Makyaj yapınca kötü görünmesinden çekiniyordum açıkçası. Ama belli bile olmuyor.

Siyah noktalarım peeling yapsam yok olacaklarmış gibi. Ama doktoruma peeling yapıp yapamayacağımı sormayı unutmuşum :( Yüzümü tahriş etmesinden korkuyorum.

Bir iki tane sivilcem çıktı. Ama kötü görünmüyorlar. Güzeller güzel :)

Dudaklarımı yoğun bir şekilde nemlendirdiğim için hiçbir kuruma olmadı. Hafif soyulmalar oluyor tabi. Deri atıyorlar, olacak o kadar :)

Tek sıkıntı gözlerimdeki kuruluk. Gözlerim sürekli yaşarıyor diye ilk günlerde başka bir şey sandım. Göz kapaklarım şişti. Ağlamışım gibi dolanıyorum birkaç gündür. Sonra internetten araştırdım, meğer göz kuruluğunda gözler yaşarırmış. Cahillik, ben de ilaç ters köşe yaptı sanıyordum :)
Gözlerimi sürekli kısmak zorunda kalıyorum. Özellikle akşamları göz kapaklarım öyle ağırlaşıyor ki, saat 9 oldu mu uykum var diye yatıyorum ama uyuyamıyorum. Doktordan randevu aldım, yarın gidip görüneceğim. Suni gözyaşı verecektir. İlacı kullanan hemen herkes onu da kullanmış. Biz de kullanırız canım, nolcak :)

Başka da bir şey yok. Hadi geçmiş olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder