31 Ekim 2013

1 Haftanın Sonunda :)

Gün sayıyorum ya hani, zaman geçmek nedir bilmiyor. İlacı bir aydır kullanıyor gibiyim ama daha bir hafta olmuş. Olsun :)

İlacı kullanmadan önce ve şu bir haftalık süreçte o kadar çok araştırma yaptım ki, resmen yan etki bekliyorum. Ama ilacın henüz en ufak bir yan etkisini görmedim. Yüzde, dudaklarda, gözlerde, burunda veya saçlarda kuruluk yok. Yeni sivilce çıkarmak yok. Baş ağrısı, asabiyet vs. yok. Yok oğlu yok.

Var olan sivilcelerim tamamen yok oldular. Sivilce izlerim de o kadar soldu ki, ablam iki gün arayla beni gördüğünde kapatıcı sürdüğümü sandı :)

Su içmeye ve yüzümü nemlendirmeye devam ediyorum.

Yapamadığım tek şey yediklerime dikkat etmek. Bu ay kolestrolüm çok yüksek çıkacak diye korkuyorum. Ha korkuyorum da önlem alıyor muyum? Hayır :)

Her zaman yaptığım şeyi yapıyorum: Bekliyorum.
Beklerim, koca ömür benim :)

6 yorum:

  1. :) ay öle yan etki filan bekleme yaaa allam ya.

    su iç
    hareket et.
    sebze meyve ye.
    un tuz et (yağ) yeme.
    zor değil kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar bu ilacın olmazsa olmazları. O yüzden bir an önce gelsinler de gitsinler derdindeyim :)

      Yeme dediğin her şeyi yiyorum. Ben bu sağlıksız beslenmeyle iyi yaşıyorum :)

      Sil
  2. merhebelar:) 5 yıl kadar önce üniversite hazırlık sınıfındayken ben de kullanmıştım roaccutane ı.. sabırla 6 ay kullandım.. ki zaten geçeciğine olan inancım tam olduğundan zor da gelmedi beklemek.. sivilcelerim arttığında bile hiç bozulmuyor aksine seviniyordum da:)) ve sonrasında tertemiz oldu yüzüm:) ben neyse de benden iki kat fazla sivilceli olan arkadaşım vardı.. beyaz tenliydi bir de ve kırmızı kırmızı her yerini kaplamıştı sivilceleri.. o da kullandı ve sonuç mükemmel.. bebek gibi oldu sonrasında suratı.. tertemizdi yahu hiç bişicikler kalmadı:)) benim dudaklarım o kadarda çok kurumadılar mesela.. rahattım.. herkeste etkisi farklı sanırım.. kullanın güzel sonuçlar elde edeceksinizdir inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok olumluyum açıkçası. Yüzümde sivilce çıktığını görünce seviniyorum, bütün pislikler gün yüzüne çıkıyor diye :)

      Gözlerimdeki rahatsızlıktan dolayı çevremdekiler ilacı bırakmam için baskı yapsalar da, kararlıyım. Bu yolun sonunu görücem :)
      #direnliya :)

      Sil
  3. Ah ah kime turkiyede kulanmayan kalmadi..başladim bende 1 hafta oldu burnum cnk kurudu gözler kurulugu hisediyor insalah kurtulurum ya 4 senedir kendimden nefret ediyorum resmen

    YanıtlaSil