26 Ekim 2013

2. Gün! :)

Merhaba efendim, merhaba!

Roaccutane kullanan bloggerları okudum. Okudukça şaşırdım. Daha ikinci günden yüzlerde kurumalar, kusmalar başlamış.

Ben de 2. günümü bitirdim. Yüzümde herhangi bir değişiklik yok.  Hatta dudaklarım hiç olmadığı kadar yumuşacık diyebilirim. Kurumasından öyle korkuyorum ki, dudağım kremi emer emmez hemen yeniden sürüyorum.
Sivilcelerim çok değildi zaten. İlacı kullanmamdaki amaç sivilce izlerimin geçmesiydi. Şu an yüzümde 4 tane sivilce var. Bugün kurumaya başladıklarını fark ettim. İki gün sonra varlıklarını bile unuturum gibi :)

A vitamini almamaya çalışıyorum. Ama yumurtasız, peynirsiz bir kahvaltı nasıl olur bilemiyorum. Bugün yumurtayı kestim, ama peyniri de kesersem neyle beslenirim? Sadece reçelle, balla kahvaltı mı olur? Salatada da sadece domates yiyordum, onu da bırakmam lazım sanırım. Meğer sevdiğim her şey A vitaminiymiş.

Doktorun önerdiği yüz temizleme köpüğünü çok sevdim. Daha önce hep jel kullanmıştım. Köpüğün yapısıyla ilgili ön yargılarım vardı, ama cildi çok iyi temizliyor. Bir de yumuşacık yapıyor. Tedavinin ilerleyen zamanlarında onu da kullanmayı kesecekmişiz. Cilt sudan başka bir şeyi kabul etmezmiş. Çocukluğumdan beri hiçbir zaman yüzümü sadece suyla yıkamadım. Temiz olmazmış gibi geliyor. Ona da alışacağız, el mahkum.

Su tüketimimi arttırmaya çalışıyorum. Ama midem almıyor artık. Alışmaya çalışıyorum. Henüz yolun başındayım :)

Eklem ağrıları ilacın yan etkisiydi. İki gündür belim ağrıyor. Biraz uzanıp dinlenince geçiyor. İlaçtan mıdır, yoksa ders çalışırken şekilden şekile girdiğimden midir bilmiyorum. Tüm suçu ilaca yükleyip haksızlık etmek istemem.

İkinci gün tam da tahmin ettiğim gibi etkisiz geçti. Yarınlarda da kötü haberlerle gelmemem ümidiyle... 
Ergen görünümlü Liya'dan sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder