27 Ekim 2013

3. Gün! :)

Biten bir günden daha merhaba efendim, merhaba!

Bazı olumsuzluklara rağmen güzeldi bugün. Umutluyum :)

Olumsuzluklar: Yüzümde ve vücudumun çeşitli yerlerinde yeni sivilceler çıkmaya başladı. Tam sıkımlık böyle, güzel güzel. Ama öyle küçükler ki... Yüzüme çok yakın bakmayan anlamaz yani. 
Bir de akşam saatlerinde dışarı çıktığım için dudaklarımı nemlendirmeyi birazcık ihmal ettim. Hemen kurumadı tabi ki. Ama gülerken hafif bir gerilme hissediyorum. Bol bol nemlendirdiğim için yumuşacıklığı devam ediyor. -İyi haber:)-
Bugün hiç su içmedim desem yeridir. Yarım litre belki. Bu böyle gitmez Liya!

İyi haberse yüzüme bir aydınlık geldi. Başta psikolojik diye düşündüm. Hem sivilcelenip hem bu aydınlık nasıl olabilirdi? Ama kardeşim de bu yönde şeyler söyleyince tamam dedim. :)
Var olan sivilcelerim de solmuştu zaten. Yeni çıkanlar da çok belli olmuyorlardı. Bugün bir de makyaj yaptım. Gördüğüme inanamadım! Fondöten kullanmayı sevmiyorum zaten. Nemlendirici kremim var malum, Hametan. Onun üzerine hafif bir pudra sürdüm, yüzüm çok parlamasın diye. Öyle güzel, öyle doğal oldu ki. Durup durup aynaya baktım bu ben miyim diye. :)

Kusma döneminin çok ağır geçeceğini düşünmüyorum. Çıkacak olan sivilceleri de çok fazla kafama takmam zaten. Geçici olduğunu bildikten sonra insan böyle şeylere neden üzülsün ki? Bir de zaten evden dışarı çıkmam için bir sebebim yok, tüm gün evde oturup KPSS'ye çalışıyorum. Daha ne olsun. İlacı kullanmak için en uygun zamanımdayım.

Tek korkum dudaklarımın kuruması. Dudak bir kere kuruyup çatladı mı ne kadar uğraşırsan uğraş günlerce acısını çekiyorsun. Sürekli gülen biri olarak, rahatça gülememek beni üzer. Bu yüzden evde krem kaplı bir yüzle dolaşıp duruyorum. Neyse ki evdekiler bu duruma çabuk alıştılar. :)

3. günden de hiçbir şey anlamadık yani okuyucu. Bu dönemlerin çabuk geçmesi ümidiyle...

Güzel görünümlü Liya'dan sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder